رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۰

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری بخشی از اظهارات ناپخته و نادرست آقای روحانی در همایش شرکت گاز را حذف کرد!


آقای روحانی دیروز در همایش پنجاهمین سالگرد تأسیس شرکت گاز گفته بود «ما باید همراه شویم؛ نمی‌توانیم در برابر قدرت‌های بزرگ بایستیم؛ با شعارهایی که گاهی هم توخالی است». این سخنان در حالی بود که وی در همین همایش و در سخنانی متناقض گفته بود «تحقق استقلال و آزادی در رأس تفکر انقلابی قرار دارد. انقلاب به معنای آن است که دست ما به سوی کسی دراز نباشد و با اراده خود تصمیم بگیریم و در برابر دیگران سرفرود نیاوریم». ادای چنین جملات بی‌پایه‌ای که نظیر آن در کدخدا لقب دادن آمریکا اتفاق افتاد، عملاً موجب گستاخی و طلبکاری دشمن شد که حتی خلاف آداب اولیه دیپلماسی و مذاکره بود، اما آقای روحانی این خطای استراتژیک را مرتکب شد و با وجود اقتدار بی‌بدیل نظام در منطقه، تیم مذاکره کننده را با دست بسته به مذاکره فرستاد و از دل آن توافق نامتوازن برجام (با همه نقد و نسیه‌هایش) بیرون آمد.
گفتنی است روحانی در همایش شرکت گاز به تفصیل از برجام تعریف و تمجید کرد بی‌آن که کمترین اشاره‌ای به بدعهدی‌های غرب در لغو تحریم‌ها داشته باشد. این در حالی است که رئیس بانک مرکزی می‌گوید دستاورد برجام برای ایران تقریباً هیچ بوده است، رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام می‌کند آمریکا در حال دبه کردن و غرب مشغول پخت و پز یک توطئه جدید هستند؛ و تخت روانچی معاون وزارت خارجه معتقد است در برجام رفع تحریم‌ها هست اما روی کاغذ!
یادآور می‌شود بخش دیگر سخنان رئیس جمهور درباره افزایش فروش نفت بر اثر برجام نیز جای شفاف‌سازی دارد، چه اینکه براثر برجام و آرامش بخشی یکسویه بازار نفت، قیمت آن حتی تا یک چهارم 3-4 سال پیش سقوط کرد و بنابراین باید 4 برابر گذشته نفت فروخت تا همان درآمد را به دست آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی