رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۰

قرار بود این وزیر، هم به همراه ۳وزیری که تغییر کردند، جابجا شود؛ اما چون پدربزرگ وی ناراضی بود، این جابجایی لغو شد. وزیری که از یک ساعت جلسه با رئیس جمهور کرواسی، ۴۰دقیقه آن را خواب بود. حتما برجام را هم اینگونه مذاکرات کردید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس عنوان کرد: با خانه۲۰۰۰متری در ولنجک نمی‌توان مقابل آمریکا ایستاد؛ قدرت‌های سلطه‌گر در شرایط عادی و بدون نفوذ نمی‌توانند به ملت ما صدمه بزنند.

وی افزود: رئیس دولت پس از چهار سال در محضر ۲۹۰ نماینده مجلس می‌گوید: «برخی معنی اختلاس را نمی‌دانند، اینکه هشت هزار میلیارد تومان به ۳۰نفر بدون وثیقه معتبر، داده شده این وام معوق است»، اما در مراجعه به بانک برای دریافت وام دومیلیونی باید دو کارمند حقوق بگیر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: زمانی که گفته می‌شود در اسلام سیاست از دین جدا نیست به این دلیل است که همه مبانی دینی ما از موضع قدرت بیان شده و تفکیک ناپذیر است، داشتن قدرت به نفسه ناپسند نیست بلکه نوع استفاده از قدرت مهم است.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه انتساب به بزرگان امتیاز نیست، تصریح کرد: چرا باید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همان حرفی را بزند که صهیونیست‌ها در مورد منافقین می‌گویند؟ یادگار بودن، به پوست و گوشت نیست، به روش و منش است با ماشین یک میلیاردی و کاخ تجملی یادگار چه شخصیت هستید؟

وی عنوان کرد: بسیاری از مردم می‌گویند که دلمان برای امام تنگ شده و دوست داریم به بهشت زهرا برویم، اما با مشاهده برخی مسائل ناراحت می‌شویم؛ روش امام اینگونه نبود.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: امام راحل در اواخر عمرشان به کمیته امداد نامه ای نوشتند و فرمودند: « از مال دنیا خانه‌ای پدری در خمین دارم که تقدیم کمیته امداد می‌کنم»؛ امام خمینی اینگونه بر قلب‌ها حکومت کرد.

وی گفت: مردم ما در تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که با کمبودها و معضلات اقتصادی مشکلی ندارند، اما با ظلم، بی‌عدالتی و فاصله طبقاتی و اشرافیت مشکل دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه با اشرافی گری نمی‌توان با آمریکا مقابله کرد، اذعان کرد: همان آقایی که یک زمانی می‌گفت؛ آمریکا را باید له کرد، امروز می‌گوید آمریکا کدخداست و سازش می‌کند، این آدم عوض شده وگرنه آمریکا عوض نشده است، نفوذ اینجاست.

وی با اشاره به اینکه ما از دشمنی با آمریکا و اسرائیل نگران نیستیم، عنوان کرد: شرایط امروز ایران اسلامی حساس است زیرا استکبار جهانی به دنبال این است که انقلاب را سرنگون کرده و وضعیت کشور را به دوراه حکومت پهلوی برگرداند.

نقوی حسینی ابراز کرد: در آستانه دو انتخابات مهم هستیم، رئیس جمهور و منتخبان شورا را شما انتخاب می‌کنید، درست رای دهید تا این نمایندگان شما 4 سال اقدامات انقلابی انجام دهند.

وی افزود: رئیس دولت پس از چهار سال در محضر ۲۹۰ نماینده مجلس می‌گوید: «برخی معنی اختلاس را نمی‌دانند، اینکه هشت هزار میلیارد تومان به ۳۰نفر بدون وثیقه معتبر، داده شده این وام معوق است»، اما در مراجعه به بانک برای دریافت وام دومیلیونی باید دو کارمند حقوق بگیر داشته باشیم.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: انتخابات شوراهای شهر هم بسیار مهم است زیرا یک عضو شورا می‌تواند میلیاردها تومان از اموال مردم را کم یا زیاد کند.

وی در پایان گفت: اجازه ندهید کسانی به اسم یار امام و خانواده امام سوءاستفاده کنند، سیدحسین، نوه امام یک سخنرانی کرد، امام فرمودند: «دستگیرش کنید»، اما برخی‌ها با اینکه دزدی فرزندشان به اثبات رسیده اما از پسر دزد خود حمایت می‌کنند، آیا این مسئول پیرو امام است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی