رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۳


📩 لطفا بفرمایید چرا مرتدین را باید کشت؟مثلا اگر شخصی با نظریه نیوتن در مورد جاذبه مخالفت کند و دلایل منطقی نیز نداشته باشد، و این مخالفتش را علنی نماید، باید اعدام بشود؟ چرا کودک مسلمانی که به سن تکلیف میرسد و باید با تحقیق اسلام را بپذیرد،در صورت استنکاف علنی، از پذیرش اسلام،اعدام میشود؟ چرا کفار نجس هستند؟معنای نجاست کفار چیست؟


✍ سلام علیکم.
📌 مخالفت با نظریه نیوتن هیچ اشکالی ندارد.
📌 هرگز با استنکاف از پذیرش اسلام کسی اعدام نمی شود.
📌 علت حکم اعدام مرتد اینست که اگر کسی بخواهد با ارتداد خود دین را تضعیف کرده و مردم را نیز از دین منصرف نماید یعنی در واقع کسی که علیه دین کودتا می کند حکم او اعدام است.
📌 مقصود از نجاست مشرکین –نه کفار- قذرات باطنی است.



کانال رسمی استاد احمد عابدی زید عزّه    

Ahmad_aabedi@

نظرات  (۳)

ممون ک منو از این شک  بیرون آوردید . پس بایدیه چیزی تو مایه های کودتا بر علیه دین کرده باشه .
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ محمد ابراهیمی
استفاده کردیم.

اگر از وبلاگ فقه و زندگی بازدید نکردید لطفا سری بزنید و اگر خولستید از دنبال کنندگان باشید.
البته مخالفت با نظریه نیوتن بماهو نیوتن بلا اشکال است اما مخالفت با قانون علمی و نظری که علم را با عین دوخته است دارای اشکال سفسطه است مگر این که مبنا بر ایده آل باشد.. توجه نمیشود که فساد عقیده از فساد قلب بالاتر است و از نجاست جسم به طریق اولویت.. 
چرا اتفاقا با استنکاف از پذیرش اسلام اعدام هم صورت گرفته است و ما دیده ایم..
پیروان ادیان الهی احتیاطا نجس هستند جز در موارد مروی یا ضرورت مثل فروش قرآن به ایشان و مس قرآن توسط ایشان.. لکن در صورتی هم که حکم به طهارت شان بشود اجتناب و دوری از ایشان به غیر ضرورت لازم است..
اما اعدام جز در مقابل جان و تجاوز جایز نیست یعنی خون فقط در مقابل خون است و تجاوز هم با شرایط بسیار دامنه دار می باشد.. اعدام به غیر این دو مورد بدعت و حرام است و شخص اعدام کننده باید معدوم گردد.. توجه شود تجاوز شامل عناوینی مثل حمله و انهدام به مال و حد و ناموس مسلمین می باشد.. و احتیاط آنکه شامل هر مظلوم نامسلمانی هم باشد..
اعدام  شخص تضعیف کننده و کودتا گر در مقابل مدعی و پرچمدار دین در زمان غیبت و باب انسداد مطلقا (چه نائب عام ید داشته باشد و چه نداشته باشد )حرام و بدعت است و شخص اعدام کننده باید معدوم گردد..
اما تضعیف دین و کودتا در مقابل دین .. کودتا یک وقت در مقابل دین است و یک وقت در مقابل مدعی دین یا همان دیندار یا پرچمدار دین.. تفاوت نوری ای بین این دو برقرار است .. امان از نادانی .. 
شما ببینید ما یک داعش داریم اینها یه مشت آدم هستند بدون پایگاه مردمی و پشتوانه مثل کف روی آب می آیند و می روند مادیدیم یک روز طالبها بودند یک روز القاعده یک روز سرداران جنگل یک روز فدائیان اسلام و موارد فراوان اینها آمدند و رفتند.. خوب ما یک داعش داریم یک دول حامیان داعش و یک دول مخالف و معاند داعش .. اگر آمریکا به داعش کمک کرد خوب کرد مگر به حکومت های رسمی حامی داعش کمک نمیکند ؟مگر به حکومت های رسمی مخالف و مبارز با داعش بده بستان ندارد؟ داعش رو یک جور کمک میکنه این دو طرف دیگر رو جور دیگر .. اگر برای داعش از آسمان کمک پرتاب میکنه به این دوطرف دیگر هم از زمین کمک داره میکنه.. این چه حماقتی است شما دارید برای سرپوش گذاردن بر ضعف ها و هوس رانی هاتون هی هر روز داعش داعش میکنید..
شما میگید داعش بده خوب باشه بده .. اما... آیا شما خوبید ؟ آیا شما بر سیره و سنت رسول امین هستید؟ حاشا و کلا.. داعش کیه برادر من داعش چیه آقای محترم .. ارتش های بلاد مسلمین دست کیه ؟ بیت المال مسلمین دست کیه؟ کجاست؟ کجای حکومت ها و دول مسلمین (چه اونهایی که حامی داعش هستند و چه مخالفان داعش ) بر سیره و سنت جناب محمد امین ( علیه افضل صلوات المصلین) هستید.. مگر شما خوبید که داعش بده؟ شما یک جور خون مردم رو تو شیشه کردید و داعش یک جور و حامیان داعش جور دیگر.. و ا.. و با.. اگر کسی از این مصیبت جان بدهد بلا شک شبهت شهید است و مقامش رضوان اکبر..
باز مردک میاد آیه میخونه که مقاومت کنید جهاد کنید که ولنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و.. نقص من الاموال.. و بشر الصابرین.. آخر مردک این مردم مفلوک بدبخت مستضعف به خاک سیاه نشسته باید این آیه رو برای تو بخونند که اثر کنه شاید.. روزی نیست که نگی این نفت نقص درش بوجود میاد روزی نفت تموم میشه و من نمیتونم بچه پولداری کشور رو اداره کنم .. بعد هم اسمش رو میذاری برنامه ریزی بلند مدت و تدبیر و سودای مدیریت جهان.. وا قرآنا .. وا مستضعفان .. وا ایران ویران..
عارفان در دمی دو عید کنند 
عنکبوتان مگس قدید کنند.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی