رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۵

منبع: گفتم گفتی گفت

گفت: وزیر اقتصاد گفته است حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران، میراث دولت قبل است!

گفتم: یعنی طی 3 سال گذشته که دولت یازدهم سرکار آمده است، همه ماهه حقوق 80 میلیونی برخی از مدیران این دولت را دولت قبلی پرداخت کرده است؟!
گفت: ظاهرا آن‌قدر برای ماست مالی کردن حقوق میلیونی مدیران عجله داشته‌اند که فراموش کرده‌اند این مدیران 3 سال است که دارند در دولت یازدهم حقوق 80 میلیون تومانی دریافت می‌کنند.
گفتم: اگر پرداخت حقوق 80 میلیونی بد است - که بد است - چرا دولت یازدهم جلوی آن را نگرفته و اگر خوب است - که خوب نیست - چرا بهانه می‌آورند و آن را به گردن دولت قبلی می‌اندازند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! چی شده که همین دولت، ساخت مسکن مهر را که کار دولت قبلی و به نفع مردم بود متوقف کرده ولی پرداخت حقوق 80 میلیونی را که فقط به نفع مدیران خود این دولت است ادامه داده است؟!  یعنی همه این مسائل را فراموش کرده‌اند؟!
گفتم: تا حالا فکر می‌کردیم که قطار دچار سخت‌ترین نوع آلزایمر است چون پشت سر هم می‌گوید «هُو‌هو» و بلافاصله خودش می‌پرسد «چی؟چی؟»!

نظرات  (۵)

بهتره به این جور مسائل فکر نکنی
آدمو گیج میکنه(تو غفلت بسر ببری برات راحت تر میگذره)
:)
البته از نوع تلخش
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۷ ....مسعود ....
ممنون
چند تا لطیفه :
به یکی که از ملازمان یکی از مراجع بود گفتم مراد من این نیست که همه مردم فیلسوف بشن اما بالاخره عقائد چیزیه که همه مردم برای اون خلق شدن به حکم اینکه اول از عقائد میپرسن بعد از احکام.. و این حرف من هم خدعه نیست چون اساسا نمیشه که همه مردم دست از کاروبار روزانشون بردارن بیان پای درس مثلا من بشینن براشون از صراط مستقیم فی ربط حادث به قدیم صحبت کنم اما توحید و نبوت و معاد وغیره ضروری اوناست اونم نه اجمالا که هر باشعوری علم اجمالی داره واصلا معنی لغوی شعور یعنی اجمال..
گفت :بالاخره همین دلایلی که هر کس در ضمیر خودش داره مجزی است..
گفتم : درسته .. ولی من نمیدونم چرا در صنعت مادی همه میخوان ژاپن باشن اما در صنعت معنوی نمیخوان موسی باشن..که فرمود: فاصتنعتک لنفسی..
بکی از مریدان ایت ا.. خوشوقت میگفت : اقا میگه کسی بر اول وقتش توجه نداره وحتی قضا میکنه من چی بیام از چیزای دیگه براش بگم ..
گفتم: اتفاقا خود همین اهمال به دلیل نگفتن همون چیزای دیگه است وانگهی کسی که نمیدونه قبله یعنی چی و مستقبل کیه اگر جزو آدم بدها نباشه و شیطان رو سجده نکنه تازه جزو آدم خوبهاست که سنگ رو سجده کرده..
 یه پیرزنی تو یکی از روستاهای شمال گفت ننه برو زن بگیر اون فقط خداست که شریک نداره..
چند روز بعد بهش گفتم ننه چند ساله نماز میخونی: گفت: 60 سال هنوزم ترکم نشده.. گفتم: این جمله ای که تو نماز میگی -وحده لاشریک له- یعنی چی؟.. گفت: نمیدونم والا.. گفتم :60 سال نماز میخونی هنوز نمیدونی خدا شریک نداره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی