رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۱

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای روحانی امروز گفت "شنیده بودیم بعضی ها از فقر کارتن خواب می شوند یا زیر پل ها می خوابند اما قبر خواب را کمترشنیده بودیم. دیروز یک هنرمند در نامه ای نوشته بود بغض در گلویم و شرمساری در سیمایم ایجاد شد.چه کسی می تواند در جامعه بزرگی مثل ایران ببیند عده ای از هم نوعانش آسیب اجتماعی دیدند و به خاطر بی پناهی به قبر پناه برده اند. قبلا زنده به گور می گفتند، اما الان طرف برای اینکه سرما را تحمل کند خودش را در گور می کند".
 
 گویا جای مسئول و مواخذه کنندگان عوض شده است. براستی چه کسانی پس از سرشکستگی در فتنه 88، از دشمنان ملت ایران خواستند تحریم ها را تشدید کنند؟ و چه کسانی سه سال فرصت های عظیم ملی را پای توافقی موهوم چال کردند و همه امور را معطل مذاکرات گذاشتند؟ و کدام عناصر ذی نفوذ در همین دوره ادعای خالی بودن خزانه ، به بیت المال درصندوق فرهنگیان و انواع مدیریت های اقتصادی دیگر دست انداختند؟ مدیران نجومی و اشرافی بدمست ، کجای ماجرای گور خوابی و زنده در گور شدن هستند؟
 
کدام دستیار (به تصریح رئیس سازمان بازرسی کل کشور) با اعمال فشار ، مدیر مفسد و متخلف بانک ملی را به ریاست بانک رفاه کارگران گماشت تا حقوق و پاداش های 734 میلیون تومانی بگیرد؟ تخلفات رستگارسرخه در بانک ملت به کدام عناصر متنفذ مربوط می شود؟ می دانید هر یک از این مدیران اشرافی بد مست ، زندگی چند ده هزار شهروند را در گور کرده اند؟ برخی مایه های شرمساری همین بیخ گوش دولت است. گاه مداد کنار گوش ماست و فکر می کنیم که گم شده است. گاه از یک تصویر ، بد می گوییم و معلوم می شود آینه است نه عکس. گورخواب ها آینه اند.

نظرات  (۱)

۰۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۲ ....همنشین عقل ....
در اخبار وارد شده که : هرجا فقیری بود کسی وجود دارد که دارد حق انها را می خورد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی