رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۰


نماینده مردم مشهد در مجلس هم‌چنین بیان داشت: چوب‌تراش سپس به ایران می‌آید و مشغول به تبلیغ می‌شود. در انتخابات دور قبل نیز نامزد انتخابات خبرگان رهبری شد که دستگیرش کردند‌.
کریمی‌قدوسی آزادسازی چهار دست‌پرورده انگلیسی‌ها را هدف اصلی سفر جانسون به ایران دانست و عنوان کرد: وزیر امور خارجه انگلیس که هفته قبل به ایران سفر کرد، به‌دنبال آزاد کردن چهار نفر از جمله همین چوب‌تراش بود. فروغی جاسوس نفت، نازنین ساغری نفوذی BBC و دری‌اصفهانی جاسوس ‌هسته‌ای نیز سه نفر دیگر هستند.
وی یادآور شد: پولی که حق ما هست و باید به ما بدهند را می‌خواهند در قالب معامله به ازای تحویل گرفتن این عناصر نفوذی پرداخت کنند. مجلس باید ورود کند و جلوی این طرح‌ها را بگیرد. برخی از دولتی‌ها جاسوس‌بودن افرادی نظیر جیسون رضائیان و دری‌اصفهانی را قبول ندارند!
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: در جلسات هسته‌ای زیر پای دری‌اصفهانی دوربین می‌گذاشتند و تصویربرداری می‌کردند. از جلسات هسته‌ای ظریف در تهران فیلم و صدا می‌گرفته و قبل از اعزام تیم هسته‌ای به ژنو و لوزان برای مذاکره به سرویس‌های انگلیسی می‌داده است.
کریمی‌قدوسی تصریح کرد: قوی‌ترین وکلا را برای این فرد می‌گیرند تا تبرئه‌اش کنند. وقتی جیسون رضائیان را گرفتند، روحانی می‌گفت چرا سپاه این را گرفته؟ این یک خبرنگار است و حتی نامه هم نوشت‌.
وی هم‌چنین گفت: من درباره جیسون رضائیان صحبت کردم و از من به‌دلیل مصاحبه‌ام شکایت کردند! طبق اطلاعاتی که داشتم، اعلام کردم که دری‌اصفهانی نفوذی و جاسوس است ولی باز هم شکایت کردند.
به گزارش دانا، نماینده مردم مشهد در مجلس در ادامه ابراز داشت: امروز قاضی تجدیدنظر پرونده دری‌اصفهانی می‌گفت «هر وقت مرا بخواهید به مجلس می‌آیم و توضیح می‌دهم که این چه کار کرده است».
کریمی‌قدوسی در پایان از مجبور کردن وزیر اطلاعات به مصاحبه‌کردن پرده برداشت و خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات را مجبور کردند تا مصاحبه کند و بگوید که دری‌اصفهانی جاسوس نیست. در این باره نیز از وزیر اطلاعات سؤال پرسیده‌ایم که به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی