رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

گفت: روزنامه زنجیره‌ای آرمان گزارشی از دستاوردهای دولت داده است که خواندنی است!

گفتم: چی نوشته؟
گفت: نوشته است «طی سه سال گذشته دولت تدبیر و امید دستاوردهای بزرگی در عرصه دیپلماتیک و اقتصاد داشته است، دستیابی به توافق و برجام، برقراری انتظامات مالی و بانکی، ساماندهی نظام مالیاتی، مهار تورم افسارگسیخته، خروج از رکود...»!
گفتم: این که خندیدنی است، نه خواندنی! یعنی روزنامه‌های زنجیره‌ای خجالت نمی‌کشند که روز روشن دروغ‌های به این بزرگی می‌گویند... خود دولتمردان هم بارها تأکید کرده‌اند که دستاورد برجام تقریباً هیچ بوده است و در عرصه اقتصادی دستاوردی نداشته‌اند و «رکود» همچنان باقی است و...
گفت: زنجیره‌ای‌ها تقصیری ندارند، احتمالاً گزارش را وارونه خوانده‌اند!
گفتم: آدم بی‌سوادی برای اینکه قمپز سواد در کند، روزنامه‌ای به دستش گرفته و تظاهر به خواندن می‌کرد، شخصی از او پرسید؛ چه خبر؟ و یارو گفت؛ خبر مهمی نیست، فقط یک اتوبوس چپ کرده است. شخص عابر نگاهی به روزنامه کرد و گفت؛ مرد حسابی روزنامه را وارونه به دست گرفته‌ای؛ یعنی خودت چپ کرده‌ای نه اتوبوس!
گفت: قرار بود برجام همه مشکلات اقتصادی را حل کند ولی نکرد. چرا؟!
گفتم: چه می‌دونم؟... چی‌ بگم؟!
گفت: قرار بود همه تحریم‌ها را لغو کند ولی نکرد!
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: تازه چند تا تحریم دیگر هم اضافه شد و حالا حریف انتظار دارد که FATF را هم بپذیریم و... چرا اینطوری شد؟
گفتم: همه اینها تقصیر لبخند است.
گفت: ولی از قدیم و ندیم گفته‌اند به مشکلات لبخند بزنید!
گفتم: خب! همین دیگه!... آخه مشکلات که شعور ندارند، وقتی بهشون لبخند می‌زنی فکر می‌کنند، شما از اونا خوشتون اومده، میروند همه فک و فامیلشون رو هم میارن!

نظرات  (۱۱)

البته بهتره زنجیره ای رو بهتر بفهمیم..
این دولت حداکثر چیزی که میشه در موردش گفت تناقض گویی ست یک عده در مورد برجام چنین میگویند و یک عده شون چنان ..
زنجیره ای اون دولتی است که از صدر تا ساقه یک چیز میگفتند کانه یک بیانیه ای بود که صبح رییسش میخوند و تا شب از دهان مسولان مختلف مکرر قرائت شده و پخش میشد واگر یکیشون رو دل میکرد و مختصر زاویه ای میافت شبانه و یا حتی در کشور خارجی عزل میشد..که فکر نمیکنم برای این مدل جز در قدرت های کمونیستی نظیری بشه پیدا کرد.. 
بهتر ای کاش میشد فهمید دریغ از فهم حتی مفهوم زنجیره ای..
باشه شما که میگید هرگز اتوبوس انقلاب چپ نکرده و افرادی چپ کردن گیریم که معضل عقلیش رو حل کرده باشید که چطور محوی بدون تغییر حاوی تغییر کرده .. اما باشه اونها رو ساقط کردید وخود بالاتر جستید اما بشارت است بر شما که هر چه بالاتر روید استخوان تان سخت تر خواهد شکست ..
البته زبان زبان طنز است و در طنز وراجی فراوان .. در کنار اینکه دیوار حاشا هم که بلند است ..
اما در شگفتم از اینکه شخص هتاک فحاش بی ادب عرض مردم بر در مورد گفته میشه که فلانی خیلی زبون داره..
آخر مار هم زبان درازی دارد..
بیچاره به فکر گورت باش.............
پاسخ:
با سلام
شما چرا اینقده تند میرید خب حالا من نظر اشتباهی هم داشته باشم شما که نباید بد و بیراه بگید
بعد؛ من کسی رو معصوم ندونستم اما احساس میکنم یه سری چیزا خیلی واضحه .. من وقتی میگم روحانی کشور رو نابود کرده منظورم این نیست که دیگران خرابکاری نکردن اما انصافا اگه مقایسه ای کنیم و و بصورت "عمومی" بخوایم نمره بدیم اگه به احمدی نژاد از 20 نمره 13 یا 14 رو بدیم به نظرم به روحانی باید حدود نمره 3 بدیم. 
در بعضی چیزهایی که نوشتید با شما موافق هستم و با بعضی مخالف
بعضی چیزهایی که به من نسبت دادید نه معتقدم و نه گفتم، لذا این درست نیست بدون اینکه گفته باشم ..
اینکه بعضی مفاهیم انقلاب و کشور داری رو با مفاهیم کمونیستی فهمیدن  و بعضی با مفاهیم لیبرالی بنده هم قبول دارم البته اگه بصورت مصداقی چیزی در ذهنتون هست به جز قضیه یارانه ها بگید استفاده میکنیم
چیزی هم که در بررسی هام تا الان متوجه شدم این هست که تفکرات آقای روحانی و هاشمی به خودشون آسیبی نمیرسونه اما مردم رو نابود میکنه و اقتصاد و عزت و استقلال مردم رو نابود میکنه.. تا الانش هم اظهر من الشمس شده/ ثروت کشور بین اطرافیان و رانت خواران تقسیم میشه؛ در عملکرد انسانهای پیر و ترسو و تنبل؛ در سیاست خارجی نمایش ذلت و ترس ؛ چوبشون رو بر سر جوان ایرانی میزنن و امتیازات و خنده هاشون رو برای خارجی های فرصت طلب یا غارتگر..


به نظر تا الان هیچ فرد ایده آلی برای ریاست جمهوری معرفی نشده اما حد اقل باید سعی کنیم بی هنر ترین و ضعیف ترین افراد یعنی امثال آقای روحانی رئیس جمهور نشن
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۷ محمدعلی میری
سلام.
وبلاگ خوب و جالبی دارید.
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
خیلی متشکر از لطف شما
من چیزی به شما نسبت ندادم.. آخه کدوم نسبت ... من فقط یه مشت واقعیت چو روز روشن رو هی میگم هی میگم.. شما از واقعیات بدتون میاد گناه من سیه رو چیه...
اصلا اون دولت دیوث با دولت فعلی قابل قیاس نیست .. اصلا قیاس این دو باهم محاله چه خصوصی چه هر چیز دیگر..
لیبرالیسم اصلا با کمونیسم قابل مقایسه نیست..
آخه کدام اقتصاد .. اقتصاد این ملت الان مدتهاست که کلا نابود شده .. جز برخی ثروت های وابسته به بنیاد ها و کارتل های وابسته به حاکمیت دیگه جز فرش پاره ای واسه این مردم نمونده که.. آخه از کدام اقتصاد صحبت میکنید که این دولت امد و مشغول شد به ویران کردنش .. مگر ویرانه را میشه ویران کرد.. 
آخر کدام استقلال بیچاره .. با مرگ امام استقلال ایران ویران شد و تمام..
آخر کدام عزت ؟.. توهم عزت داری بیچاره.. خودتو هی تکون تکون دادن توی نماز جمعه و بیانیه به عربی خوندن و فحش دادن به آمریکا که عزت نشد.. وراجی کردن هر روزه بر علیه آمریکا و هی باج دادن به چین و هند و روس که عزت نشد که .. تمام نفت ما را به اینها دادند یک پشیز ازشون نگرفتند اینه عزت؟ اینهمه منت جمهوری های ذره بینی اروپا رو کشیدن تا یک واشر سرسیلندر ازشون بگیرن آخرم نشد گذاشتن اتیش گرفت... سپاه اینهمه به عرب خلیج باج داد تا هواپیماهای ماهان رو بهشون بدن که 30 سال کارکرده کشورهاشون هست.. حالا هی جناب حاکمیت بیاد بگه جزیره بحرین جزیره بحرین..
امریکا از یک سو و روسیه از سوی دیگر سوریه رو اربا اربا کردن بازم چارتا افغانی بیچاره رفتن جلو اونها وایستادن اونوقت جنابان سرداران هی برن کنگره بگیرن پز مدافع حرم بدن..
مگر کور بودی که مردم ترکیه چطور در مقابل کودتا گران همین دولت ضد مدافع حرم چطور جان فشانی کردند؟ 
وضع عربستان که مشخص . روز به روز داره قدرتمند تر میشه و سگ و خوک رو از این ملت برتر میبینه؟
کدام عزت بیچاره؟ توهم چی دارن؟ مگر کورن اخر؟
العزة لله.. کجای این مملکت نشانی از الله داره.. این تهرانش که فسق و فجور و نفاق صورتش رو کبود نیل کرده... اونم از شهرستان هاش که یه مشته گوسفند چران نو کیسه هی هر روز میخورند و در خیابان ها رژه میرن..
آخه آقایان ماشین سواری رو بزارن کنار یک کم راه برن تو کوچه ها و پس کوچه های وطن ببینن چه کردند با همین وطن ...
تا یکی میاد لب تر کنه اون بالا نشسته یک بساطی درست کردن که : هیچی نگین هیچی نگین فتنه میشه...............
خوبه این آمریکا هست.........
حیف حیف که مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز........
پاسخ:
با بخش زیادی از صحبت هاتون موافقم 
و با بخش کمیش مخالفم

من حساب رهبری رو از این قضیه جدا میدونم و در این مدت این اعتقاد برام حاصل شده که ایشون هم همین حرفها بلکه شدیدترش رو میزنن و البته باید گفت متاسفانه تا حد زیادی کاری نمیتونن انجام بدن چون دستگاه های اجرایی و بسیاری از دستگاه های دیگه با ایشون همراه نیستند بلکه خیلی اوقات متصاد با دستورات ایشون کار میکنند لذاست که هزار بار میگن تقویت تولید داخلی اما مسئولین حرف ایشون رو تکرار میکنند اما هیچ کاری نمیکنن بلکه بر خلاف تقویت تولید داخلی حرکت میکنند و هزار تا چیز دیگه مثل این..

رهبری هم بارها گفتن که با سخنرانی کار درست نمیشه بلکه باید عمل کرد اما ای دریغا که مسئولین اجرایی دولت و سایر نهادها جدیتی در این مسئله ندارن.
مثل این قضیه در صدر اسلام هم بوده پیامبر به خاطر مصلحت امت اسلامی مجبور بودن با منافقین بسازن یا امام علی ع به خاطر بسیاری از اطرافیان خیلی اوقات تسلیم شدن مثل جنگ صفین 
آقای روحانی رسما تولید داخلی و استقلال سیاسی و اقتصادی رو قبول ندارن در جلسات رسمی کم مونده که رو دررو به رهبری تیکه بندازن.. حالا با این وضعیت شما توقع دارید که حرف رهبری رو گوش بدن و به فکر مردم باشن.. مشکل از نظام اشرافیت و تفکر اشرافیت هست که اگرچه یک زمانی محور این مشکل حول آقای هاشمی رفسنجانی بود اما الان دیگه مثل یه سرطان شده و نیاز به کارهای اساسی تر هست و تا زمانی که نخبگان به حرفهای منطقی رهبری برنگردن هیچ درمانی صورت نمیگیره.

در مورد اقتصاد هم که گفتید منظورم کارخانه های بسیاری بود که در این دولت تعطیل شد و دولت به جای وامی که برای فروش ماشین های .. به مردم داد میتونست اون کارخانه ها رو احیا کنه یا مسئولین بی لیاقتی که رسما بعضی صنایع این کشور رو ورشکسته کردن تا با فروش اونها پولی به جیب بزنن و توسط دولت حمایت شدن و حتی در مسئولیت های جدیدی مورد خدمت گرفته شدن و بسیاری از این نمونه ها که مایه روسیاهی این دولت و از بین رفتن اقتصاد این ملت شد
مسئولین این دولت رسما جوان ایرانی و مهندسین و متفکرین رو تحقیر کردن قضیه ابگوشت بزباش و ذخیره های نظام و دهها مورد دیگه که هر کدوم باید عکس العمل شدید دولت رو در پی میداشت رو فراموش نکنید.. 
لذاست که بنده معتقدم که اقتصاد این کشور هر چقدر که بد هم بود این دولت اون را به سمت نابودی برده..
 
اما نکته ای هم که درباره نظام سرمایه داری و کمونیست گفتید باید دقت کنید که این دو به نوعی افراط و تفریط در اقتصاد هستن اگرچه لیبرالیسم شاید بهتر باشد. اصل پیدایش کمونیسم به خاطر افراطی بود که در لیبرالیسم وجود داشت لذا نظریه اقتصادی کمونیسم پیدا شد در اسلام هم به حقوق فطری اشخاص و هم به حقوق اجتماعی احترام گذاشته میشه و یکی به خاطر دیگری پایمال نمیشه

اما واقعا رهبری چقدر مظلوم هست که حرفهایی که اصلا مال رهبری هست رو به عنوان احتجاج به خود رهبری میزنید بارها رهبری این ها رو به مردم و مسئولین گفتن اما کسی گوشش بدهکار نبوده.. 

ببینید من خودم دورادور از خیلی چیزا خبر دارم اما میدونم این شیوه که همه رو کنار  بزنیم باعث میشه همین حداقلی هم که در دست هست از بین بره لذا باید سعی کنیم بجای ساقط کردن همه داشته هامون فعلا بدترین ها رو کنار بزنیم و سعی کنیم هر روز روی گزینه بهتری متمرکز بشیم 
باشه اداره کشور رو از دست افراد پیر و بز دل و تنبل میگیریم میدیم به دست سگهای تربیت شده که جز خون و کشتار و هیجانی که عقده ها شون رو ارضا کنه چیز دیگری یاد نگرفتند... 
حاشا
هر کی بشه جز این آدم و اشبا ه و اعوان و انصارش باز بهتره..
اخر اظهر من الشمس و القمر است که چاق به دست کیاست و بر سر جوان ایرانی کوب کیه..
میدونم که با این حرفم کلا خودمو از همه چیز ساقط میکنم اما بزار بگم که سگ بعضی از این خارجی ها به بعضی از این داخلی ها شرف داره..
اما در پایان درسته که به قول سعدی شیادی هم یک هنره که هر کسی بلد نیست و انسانهای بیکاره رو در اون داستان محکوم میکنه که به شیادان خرده گیری میکنند... اما این آدم از نوع لجن پراکنان و خرده گیرانه و نه شیاد صرف...
ضمنا فرضا هم قبول کنیم که شیادی هنر است ..اما دیگر در اینصورت امیدی برای حل مشکلات نخواهد بود......
پاسخ:
من با هر دو دسته مخالفم و معتقدم که کار باید دست افراد شایسته باشه و فرقی نمیکنه که اصلاح طلب باشن یا اصول گرا یا اصلا هیچ کدوم

چیز دیگه اینکه ما الان باید همین طور بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم تا برسیم به گزینه های خوب؛ چاره ای جز این کار نداریم مگر اینکه گرینه های خوبی پیدا بشن ..

اگر ما عصبانی بشیم مطمئن باشید تنها خودمون آسیب میبینیم چون کسی کاری به عصبانیت ما نداره لذا باید هوشمندانه انتخاب کنیم و روی برنامه بلند مدت حساب باز کنیم

و یه مسئله دیگه اگه بخوایم یه مقایسه ای بین اصلاح طلبا و اصول گراها کنیم اگر چه در هر دو دسته فساد زیاد هست اما اصلاح طلبها به مراتب بدتر هستند حداقل در اصول گراها نقد درونی هست و سعی میکنن نیروهای خودشون رو در جهت اهداف انقلاب نقد کنن

روحانی شخصاً نوچه هاشمی و تربیت شدۀ انگلیس است. 
باند هاشمی هم که دزدی ها و خیانت شون اطهر من الشمس است. 
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ مهدی بردیا
درود دوست گرام دنبال شدید اگه شماهم دنبال کنید سپاسگذار میشم
فقط
البته شما نمیخواد عصبانی بشی کاملا ریلکس باش.. ریلکس تر..
بنده دنبال آسیب رسوندن به خودم یا کس دیگری نیستم..
دنبال انقلاب کردن هم نیستم آنچنان که در انقلاب فرانسه رخ داد..
اما
همچنان که دوستان شما معتقدند حتی قطره اشکی بر حسین بالاخره بی ثمر نیست 
عصبانیت در راه واقعیت هم در مواجهه با ظلم بالاخره بی اثر نخواهد بود..
و اینکه
به مراتب بدتر اونیه که بیشتر دم از دین (بلکه اره برقی به ریشه دین) زده.. این یه معیاره حالا هر کس هست باشه..
آب ما و کاسب های دین جداست راه ما هم هم..

پاسخ:
من که رهبری رو از با تقوا ترین و دین شناس ترین افراد میدونیم و معتقدم که الان امثال آقای هاشمی و روحانی بعضی دیگر از بزرگان کشور فساد اقتصادی و فرهنگی در این کشور رو دارن پشتیبانی میکنن و کانه اخیرا دنبال این هستند که هر نقطه قوتی در این کشور و در جوونای این کشور هست رو از بین ببرن تا ثابت کنن که ما چاره ای جز نوکری آمریکا نداریم
اگر رهبری نبود این کشور رو این افراد نابود کرده بودن. 
من تعجبم که چطور حمایت امثال هاشمی رو روحانی و .. رو از فساد نمیبینید بطوری که رهبری هر جور دستور میدن که با این فسادها مقابله کنید اما باز آقای روحانی و بعضی اطرافیانشون میشینن و بیشتر رهبری و ملت رو به تمسخر میگیرن باز هم مدافع این دار و دسته هستید..(البته به زعم من)

در عظمت رهبری همین بس که با این همه فساد و گندی که امثال هاشمی و روحانی و یارانشون به بار آوردن و با این نا امنی ای که در منطقه هست وضعیت کشور رو آروم و در امنیت نگه داشتن و الا اگه دست دست امثال هاشمی و روحانی و ظریف بود که نه نیروی نظامی داشتیم نه کشوری برای زندگی و هیچ چیز دیگه.
فکر کنم اخبار گندکاری های این اقایون به گوش شما نمیرسه که فریاد ذلت و ما نمیتوانیمشون همه جا رو پر کرده فقط مونده فضا مهیا بشه بیان مثل ذلیل مرده ها ذلیلانه در رسانه ها گریه کنن و خود کم بینی و پست طینتی خودشون رو فریاد بزنن

واقعا نمیدونم چرا اینها رو نمیبیند یا به اینها دقت نمیکنید!


سلام مطلبتون بسیار عالی بود

با شما موافقم

گفتید:
..فریاد ذلت و ما نمیتوانیمشون همه جا رو پر کرده فقط مونده فضا مهیا بشه بیان مثل ذلیل مرده ها ذلیلانه در رسانه ها گریه کنن و خود کم بینی و پست طینتی خودشون رو فریاد بزنن..
باشه من ذلیل و خود کم بین و رذل ...
اما به جای لجن پراکنی حرف بشنوید ... شما رییس و ما مرئوس اما بالاخره این دو روز افتان و خیزان بالاخره رفتنیست...
اون استخراجی که من از بیان شیخ اجل کردم جای دیگه پیدا نمیتونی بکنی..
مرحوم علامه و شهید مطهری ( رضوانه علیهما) یک حمله عالمانه ای به شپنهور کردند که: این اندیشه و ایده او به خفه کردن اراده زندگی و انقطاع نسل و راحتی نوع می انجامد...
حالا من اگه این بیان ملا جلال رو بگم چه میفرمایید:
استن این عالم ای دل غفلت است .. در حالی که باید افت این عالم غفلت میشد
هوشیاری این جهان را آفت است ... در حالی که باید هوشیاری استن این جهان میشد
و ا.. و با.. و تا.. من شیادی رو به عنوان یک اصل 100 در 100 رئال قبول دارم اما وا.. و با.. و تا.. مشکلی حل نخواهد شد ..
حالا شما هی بگو رهبری و ملت رهبری و ملت رهبری و ملت..
نمایشنامه که نیست..
تئاتر که نیست ..
عزیز من.. عزیز من ..



پاسخ:
من واقعا نمیدونم چطور بگم مسئله فساد سیستماتیک در این کشور خیلی جدی هست و آقای روحانی و هاشمی و صدها نفر دیگه در طول دهها سال بصورت جدی دارن از این جریان پشتیبانی میکنن ما نمیتونیم سکوت کنیم و همه اینها در مقابل اخباری که اعلام نمیشه بسیار کم هست 

نکته دیگه اینکه فکر نکنم یکی دو تا انتقاد در بین دهها پیام رو بهش لجن پراکنی بگن من اگه میخواستم لجن پراکنی کنم اطلاعات زیادی که از منابع مختلف میخونم یا بگوشم میرسه رو میذاشتم مثلا درباره پشت پرده خیلی چیزها، و کارهای خیلی افراد و بی دینی و دزدی خیلی از مسئولین و ..

واقعا این دار و دسته نیویورکی ها دارن چه بلایی بر سر این کشور میارن؟..

باور کنید من اگه بخوام طبق نگاه علامه نسبت به این دولت و آقای روحانی قضاوت کنم قطعا میگفتم امثال آقای روحانی اسلام رو شهید کردند.. کما اینکه علامه طباطبایی اولای انقلاب این حرف رو نسبت به امثال آقای روحانی میگفتند

اوضاع خیلی خراب هست نمیدونم چرا متوجه نیستید و نمیبینید که آقای روحانی و هاشمی دارن مملکت رو در مقابل همه دشمنان خلع سلاح و بسیار آسیب پذیر میکنن اما شاید به خاطر شما هم که شده در آینده یه سری مطالب درباره مسائل جاری کشور بذارم.


آقا شما چرا نمیفهمی حرف رو... آقا ... نمایش که نمیشه که .. نمایش قهرمانانه که نداریم که.. اسلام رو به زباله دان سپردید.. مملکت رو به روز نکبت و فلاکت نشاندید .. ایران رو ویران ...
نظام فکری شما قرآنه .. باشه بفرمایید این قرآن..
بت شکنی قهرمانانه حضرت خلیل ( سلام ا.. علیه ) آتش رو شعله ور کرد.. سخته فهمش نه ؟ آتش رو گلستان کردن ذلیلانه جنابش خاورمیانه رو موحد کرد.. منم میدونم سخته اما جل جناب واقعیت که آشیانه گیرد به هر زباله دان .. سخن از عنقا است .. از توهم جوک و زاغ و زغن و کرکس بیاند بیرون آقایان نئو مارکسیسم..
بله البته این توفیق خلیلی به سادگی فراهم نیامد .. نتیجه یک جنگ خود سوز و زندگی سوز بوده .. صبح و شامش رو تار و تیره کرد تا از یک استضعاف فکری بدر آید آنزمان که فرمود:
آیا این ستاره رب من است؟
آنگاه به مدد اشراق نور احمد سرمد فرمود : حاشا که لا احب الافلین..
آیا این قمر رب منست؟
حاشا
آیا این شمس هذا ربی ؟
کلا
هر چی خوردی بایس پس بدی..
مگه کشکه..
نمایش چیه نادان
آرزوی مرگ برای منکه هزار بار شیرین تره از بصیرت همچین روزی..
برو آقا جان
واکنش ها به انتخابات آمریکا نشان داد که دست این گانگستر روانی با پوتین و احمدی نژاد و یه نفر دیگه یکی است..
متاسفم برای مردمم که سرزمینشون دست کسیه که میگه جذب سرمایه خارجی ممنوع یعنی همونی که شعار انتخاباتی این روانی بوده یعنی خروج سرمایه از آمریکا ممنوع..
متاسفم برای ملتی که مسئولشون در نامه ای خطاب به جوانان آمریکا به اونها یاد داد برن به یک روانی رای بدن..
متاسفم برای اسلام که یک عده به اصطلاح حزب اللهی از مردم آمریکا میخوان یاد بگیرن و موج تغییر رییس جمهور رو به کشور بکشونند...
یعنی کی خواهد بود زمان پایان موج سواری..
خدایا 
ریشه ظلم را بکن که جز امید به تو مرغکی در آشیانه این سرزمین نماند...................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی