رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۰

علی اکبر صالحی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به برنامه محرمانه هسته ای کشورمان گفته است: «ما موافق نیستیم که برنامه بلندمدت ما این طور در معرض عموم قرار بگیرد... خود ملت ایران هم اگر خوب دقت کنند می‌پذیرند که این گونه برنامه‌های مهم و استراتژیک بهتر است همین طور محرمانه بماند اما اگر خودشان بخواهند یک روزی این برنامه را مکتوب و علنی کنند آن وقت ملت بزرگ ایران متوجه خواهند شد که عزیزان مذاکره کنندمان چه قدم‌های بلندی را برداشتند»
 
از متن بالا اینگونه معلوم میشود دشمن از علنی کردن برنامه محرمانه هسته ای ،بعنوان حربه ای علیه مذاکره کنندگان استفاده می کند!واکنش اقای صالحی در این خصوص واکنشی کاملا منفعلانه در برابر یک تهدید است .
 
اما چه چیزی برای چه کسی محرمانه است!؟آنها بعنوان دشمن ما که کاملا متن و مفاد را دارند و اگر نداشتند که نمی توانستند منتشر کنند و موجب نگرانی صالحی و دیگران شوند!مردم آمریکا و اروپا هم که در به در محتوای برنامه 15 ساله ما نیستند که حالا نگران مطلع شدن آنها باشیم!می ماند یک نامحرم و آن مردم ایرانند!
مگردر این برنامه چه چیزی نوشته شده که علنی شدن آن به صلاح حضرات نیست!؟
 
چرا با عنایت به این همه مخالفت با برنامه هسته ای و ادعاهای تمام نشدنی بر سر اینکه دولت یازدهم برنامه هسته ای را تعطیل کرده و برجام هیچ دستاوردی نداشته، جناب صالحی حاضر نیست برنامه بلند مدت را رو نمایی کند تا منتقدان منکوب شوند و نیازی به قسم جلاله دروغین و فریاد زدن وی در مجلس نباشد!؟مگر نمی گوید:« آن وقت ملت بزرگ ایران متوجه خواهند شد که عزیزان مذاکره کنندمان چه قدم‌های بلندی را برداشتند»؟ پس از چه  می ترسند!؟ چرا انقدر در جلب همراهی و موافقت مردم،تواضع می کنند و راه زهد در پیش گرفته اند اما منتقدان را بی سواد و بزدل و ترسو و لبو فروش و تازه به دوران رسیده و کاسب تحریم و ....می نامند و آنان را به جهنم حواله می دهند!؟این راه که راحت تر است!
 
نکته:
در خصوص محرمانه بودن برنامه،صرفنظر از اینکه همین آقایان اوایل،هر نوع توافق محرمانه را تکذیب می کردند و حالا سند دروغگوییشان آشکار شده،نظر مخالف و صریح رهبر معظم انقلاب هم خواندنی است:« من به خود مسئولین هم این را گفته‌ام همین چند روز؛ مسئولین باید بیایند مردم را و بخصوص نخبگان را از جزئیّات و واقعیّات مطّلع کنند؛ ما چیز محرمانه نداریم، چیز مخفی نداریم. این مصداق همدلی با مردم است»( بیانات در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام 20/1/94)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی