رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

افکار و تازه های فکر در حوزه علوم انسانی اسلامی

رصد فکر

این وب سایت برای اهداف زیر تاسیس شده:
1. جمع آوری گزیده افکار و نظرات کسانی که در زمینه علوم انسانی اسلامی و تولید علم حرفی برای گفتن دارن. 2. بررسی افکار و نظرات اشخاص و جریاناتی که در روند کشور تاثیر دارند. 3. تحلیل ها و نقدهایی که در حیطه این افکار و آثار وجود داره. 4. آوردن یک سری نکات که در حیطه شناخت منطق فکری متفکران و علوم اسلامی کمک میکنن.

آخرین مطالب (به ترتیب)
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب (به ترتیب)
آخرین نظرات
  • ۲۸ تیر ۰۰، ۰۷:۴۸ - ابی
    عالی
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۵:۰۹ - علی رحمانی پور
    سپاس
  • ۲۳ فروردين ۹۸، ۰۴:۲۴ - سجاد
    منابع؟
  • ۱۰ مهر ۹۷، ۱۶:۵۸ - خانم معلم
    لایک
  • ۳۰ دی ۹۵، ۱۶:۵۰ - ..جهان ..
    افسوس
  • ۲۱ دی ۹۵، ۱۱:۵۱ - ..جهان ..
    احسنت
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل

۱


براساس این گزارش، دولت و وزرا که هیچ، به گفته همسر وی که بار پرستاری از ستون ادبیات انقلاب را به دوش می‌کشد حتی یکی از مسئولان فرهنگی یا وزارت ارشاد نیز سراغی از وی نگرفته‌اند. و البته خانواده او آن‌قدر بزرگ منش هستند که هیچ چشمداشتی به کسی نداشته باشند در مقابل این بی‌توجهی‌ها و برخوردهای دوگانه سخنی بر زبان نیاورند.سراینده شعرهای مشهور «آمریکا آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» و «همپای جلودار» که همه دانش‌آموزان سالها اشعار او در کتابهای درسی را زمزمه کرده‌اند، این روزها علاوه بر تحمل رنج بیماری باید با حقوق اندک بازنشستگی با هزینه‌های بالای درمان نیز دست و پنجه نرم کند. آیا سزاوار نیست از سوی دولتی که این‌قدر هنرمندان برایش اهمیت دارند کسی نیز به ملاقات استاد سبزواری نیز بروند درمان ایشان را نیز پی گیر شوند؟در مقابل چشم‌پوشی بزرگوارانه بر خطاها و تکریم کسی مثل شجریان که در سالهای اخیر با بی‌مهری‌های خود مردم را رنجانده است، بی‌توجهی دولتمردان به یک هنرمند بزرگ کشور چون استاد سبزواری معنای خوبی نخواهد داد و صحه‌ای خواهد بود بر سیاست زدگی مسئولین دولتی در مواجهه با هنرمندان.

نظرات  (۱)

باید تلاش کنیم ایمن سرود ها و ... را احیا کنیم...
خدا خیرشان دهد...
چه بگوییم از این برخورد ها....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی